Marketing nekretnina je specifičan segment tržišta koji zahtjeva ciljane strategije kako bi se privukli potencijalni kupci. Agencije za nekretnine imaju zadatak predstaviti nekretninu što većem broju ljudi kako bi se uspješno pronašli kupca bilo za stan, kuću ili zemljište. Nekoliko je ključnih aspekata koji mogu pomoći u uspješnom marketingu nekretnina.
- Ciljana publika: Bitno je razumijeti potrebe potencijalnih kupaca i prilagoditi marketinške poruke, nije isto da li se obraćate potencijalnim kupcima koji nekretninu kupuju kao investiciju ili mladim obiteljima koji nekretninu kupuju za rješavanje stambenog pitanja.
- Online prisustvo: Vremena su se promijenila, digitalizacija je zavladala svijetom i većina kupaca nekretnina započinje pretragu na internetu iz udobnosti svog doma. Važno je optimizirati web stranicu, koristiti društvene mreže kao što su Facebook, Instagram i Linkendin za promociju nekretnina i naravno postaviti oglase na relevantim portalima za nekretnine kao što su Croatia real estate, Njuškalo, Index i dr.
- Profesionalna fotografija: Kvalitetne slike mogu značajno povećati interes potencijalnih kupaca. Neka Vam je na pameti i držite se izreke; “Slika govori tisuću riječi”.
- 3D prikazi: Tehnologija je toliko napredovala da već sad nemožemo sa sigurnošću potvrditi dali je oglas generiran umjetnom inteligencijom ili ne. 3D prikazi mogu biti vrlo realistični i omogućuti kupcu da stekne uvid u nekretninu bez fizičkog prisustva.
- Brendiranje agencije: Nije dovoljna samo kvalitetna prezentacija nekretnine važna je i kvalitetna web stranica agencija. Svi koji su surađivali sa agencijom Sea homes Makarska znaju da smo pouzdani i profesionalni, no važno je i da naša web stranica www.seahomes.hr te društvene mreže predstave takvu sliku o nama.
- SEO i sadržajni marketing: Kreiranje blogova i članaka vezanih za tržište nekretnina, savjeti za kupnju, prodaju, sve to pomaže pri prepoznavanju kvaliteta i promoviranje istih u online svijetu.
Kombiniranje svega gore navedenog može privući potencijalne kupce, te povećati šanse za uspješnu prodaju. U svim marketinškim aktivnostima kao i u poslovanju glavna nam je vodilja stručnost i integritet.